Acne Look Book

ooh, jag känner att det blir massor tips och kläd inlägg just nu. Men jag bara måste dela med mig av dessa otroligt snygga plagg från Acne. Jag är helt förälskad..! Därför skapade jag en helt ny kategori, sandra drömmer.. Där skriver jag saker jag vill ha, ställen jag vill åka till osv.




tshirten här, den gör mig galen.. så JÄVLA snygg!


skorna och klänningen, och modellen och allt bara GE MIG!


tänk er denna klänningen, en svart rak kavaj, platta sandaler, och massa ringar!

oh, jag känner mig mer pank än jag är när jag ser dessa prislappar...

Kommentarer
Postat av: elsa

omg va snyyyggggt !!!

2010-04-06 @ 20:49:56
URL: http://eelsamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0