hoppas vi får glimta stockholms bloggarna ? ;)

jävla match, arsenal förlorade med 1-3. super kul...

något annat som faktiskt är kul är min statestik de senaste dagarna :)





Imorgon åker jag till stockholm, eller inte bara jag. Jag, Emma, Frida, Maria, Louise och så Sara. Kommer bli super kul! I stockholm ska vi träffa Bea och Alice, och umgås med dem hela dagen. Kanske slänger upp en mobilblogg. Vi får se, annar hörs vi sent på kvällen. Puss!


Förresten så fick jag mejl från en musikalgrej i Motala nyss, och frida och jag ska dit och sjunga och dansa på lördag. Visst låter det kul, fabulous life of us ;)

Kommentarer
Postat av: Samantha

riktigt najs !:O hur fick du den så hög på så kort tid?

2010-04-06 @ 23:10:12
URL: http://cforchanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0