Legend of the Seeker

rawr! Min dator funkar fortfarande inte, så nu sitter jag på stationära, jag hatar den..

Okej, nu kommer sanningen.. 3 anledningar varför jag inte har bloggat.

1. Min dator är sönder
2. Jag har inte haft lust


och den 3:dje och VÄRSTA...

jag är beroende av Legend of the seeker

jag har kollat på det programmet flera timmar varje dag och nu på 9 dagar har jag sätt klart 2 säsonger.. HELT underbart, men man blir så jävla beroende. Har kollat ca 3 avsnitt om dagen (45min långa) Och nu kan jag bara se ETT i veckan, eftersom det bara släpps ett i veckan på thepiratebay..

Jag började läsa bloggar igår igen. Vafan hände med mitt BEROENDE för Kissies, Dessies, Kenzas och Vic's blogg? Det försvann när ett nytt beroende kom.. Men nu får jag väll börja blogga igen, SNYFT!



kahlan amnell, bekännaren


cara, mord sith (nu mera snäll mord sith)


zeddicus zul zorander, trollkar av första ordern


richard cypher, sökaren



MAN MÅSTE BARA ÄLSKA DET!! & richard för han är så j-vla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0