Jag älskar dig

När du ler, då ler jag
Du förstår inte hur underbar du är
Ibland undrar jag vad du ser i spegeln,
för du verkar inte fatta, att du är det finaste som finns.
Du är min ängel,
någon jag väntat på länge
Jag vet inte hur jag klarade mig innan jag hade dig,
nu har jag någon att luta mig mot, någon som älskar mig,
någon som lyssnar och förstår.
Aldrig har jag känt för någon som jag känner för dig.
Jag älskar dig, jag är din, ord räcker inte till.

Det är bara du och jag älskling, inget kan sära på oss.
Det spelar ingen roll vad du gör, spelar ingen roll om du sårar mig,
Jag kommer aldrig sluta älska dig, jag kommer aldrig släppa taget.
Det är sant, jag är inget utan dig.
När vi ligger i sängen och jag har dig nära så mår jag så bra,
jag vill att tiden ska stå still, föralltid!
Det är perfekt, dina läppar mot mina, min hand i din

Du kanske tror att det var jag som räddade dig,
men det var nog tvärt om, du fyllde upp mitt tomma hjärta
Med kärlek.

Jag skulle kunna skriva i timmar, orden tar aldrig slut
Jag vet inte hur jag ska kunna förklara alla dom här känslorna för dig
Du är mitt hjärta.

4 månader, det känns som en evighet och som ett ögonblick samtidigt.
 Kan ett ögonblick vara i en evighet?
Det kan det, det här ögonblicket kommer iallafall göra det.

I'd bleed my heart out to show, that I won't let go.
I can't leave you, you're part of me.










Kommentarer
Postat av: malin :)

naw! grattis!:)

2010-02-02 @ 17:02:24
URL: http://maliinaliicee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0