nu: till min pingla!

jag har lagat i min underbara säng och halvsovit hela dagen, men nu har jag gårr upp käkat tacos. Slängt på mig jeanstights och myströja. Sminkat mig lite, (tips nedan för naturlig sminkning) , och nu ska jag till emelie. puss.


naturlig sminkning på 3 minuter :)

1. Applicera ljus foundation runt näsvingarna, under ögonen och andra röda partier. Detta gör att du ser mycet piggare ut. ca 1 minut

2. Ta lite mascara, sicksacka över alla ögonfransar, men bara 1 lager så det ser ut som dina ögonfransar är så lnga och mörka. ca 1 minut

3. Applicera rouge i samma färg/så nära som möjligt din egen rodnad. Applisera på kinderna och ut mot kindbenen, ju mer äpplekinder du gör ju naturigare ser det ut. ca 40 sek

4. Lägg på lite läppglans, antingen transparant eller med lite färg. INGET GLITTER. ca 20 sek

klart, och redo för skolan! :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Susann og Karoline

Vi gillar bloggen din Sandra :) Saknar dig!

2010-01-09 @ 21:11:37
URL: http://www.idakaro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0