ombyggnad, KLAR!

hej!

jag uppdaterade inte mer märkte ni kanske?
Jag försökte faktiskt, men blogg.se strulade och jag kunde inte komma in. Kom dock in senare runt klockan 22. Men jag bestämmde mig för att istället för att skriva ett inlägg, göra en ombyggnad av bloggen. Hoppas det var okej.

Imorgon slänger jag antagligen in ett inlägg på morgonen, men sen ska jag på konfirmation och gudstjänst (6 timmar) och direkt efter åker jag hem till min älskling som kommer hem. Så det får ni ha överseende med. Men jag KANSKE uppdaterar när jag är hemma från henke, annars blir det på måndag. puss


jag saknar dig. ♥


VAD TYCKER NI OM DESIGNEN, HISS / DISS ?

Kommentarer
Postat av: jag!

diss! .., speciellt bilden på dej när du trycker ihop brösten.. om du inte märkte det syns det ! jätte väl!

2010-01-16 @ 23:49:11
Postat av: izabella bergnerot XD

hiss! ;) den är sööt :)

2010-01-16 @ 23:51:49
Postat av: malin :)

klart hiss!

den är fiin, du med!:D<3

2010-01-17 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0