trevlig helg!

*puh*

nu är jag tillbaka vid dumburken, man borde bli osmart av datorn..? Eller iallfall sånt jag gör vid datorn. hihi. Sara och jag har pratat huuuuuur mycket som helst. Skit mysigt, vi har även haft detta "gymnasiesnack" och jag är skräckslagen. Därför ska sara och jag gå sam på facetten. *NOT* Sen fixade jag iallfall iorning Saras naglar. Vanlig franskmanikyr fast med "glitterrand" under det vita. SKITSNYGGT..!

Om ett rag ska jag äta mat, sen ska jag dra mig över till Sara. Men vi hörs väll senare. puss..!



Vad ska ni göra ikväll, mysa med pojkvännen, ut och festa, eller tjejkväll?




Hade ju ett inlägg om bloggar jag läser, men jag tänkte bara göra reklam för en extra skön tjej.
Nämligen EGOINA som är huuur underbar som helt, och såå störtskön! *klicka på bilden*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0