berlin

hemma ifrån berlin nu!

vet inte om jag skrev det, men jag åkte till berlin i fredags och kom hem idag. Vi har vart i ett koncentrationsläger, besökt madam tusous m.m

Jag har köpt en supersöt kjol från Zara i berlin, och mathilda köpte en lika dan. Käkade på Mcdonald's med sara, maria och lojjsan. Och på Joe's Wirthouse med Mathilda, Mathilde, Amanda, Julia och Lojjsan, super mysigt.

Men jag lägger upp massor bilder imorgon, eftersom jag har hittat min kamera sladd nu!! Men nu ska jag snart iväg till min älskling, vi hörs imrg.. puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda Blomberg

tack för en jättemysig helg gumman :) <3

2010-05-04 @ 15:21:30
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0