Träningsnarkoman, nej skulle inte tro det..!

Nu har jag vart i skolan och origenterat, det gick iallafall super bra! Om 30 minuter ska jag iväg med bussen för att möta mamma, vi ska träna ihop. Först blir det bad (Linköpings simhall) från 5 till 6 och sen klockan 6 ska vi köra Easy Line på gymmet i 1 timme!

Kommer förhoppningsvis blir super kul och jag kommer komma hem jätte trött, och det är sååå himmla skönt..! När jag kommer hem slänger jag även upp en bild på min "vår"-outfit.

Btw så kommer bloggen vara under ombyggnad imorgon och det kommer bli stora förändringar!!! (Inte bara på designen utan på innehållet också. =D



Kommentarer
Postat av: Häänkie <3<3

Kul att höra! :D (L)

2010-05-10 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0