slitet hår?








Imorse märkte jag hur torrt och slitet mitt hår kändes. Så nu ska ni få mina bästa hår tips!

Om ditt hår var som mitt imorse och du inte har tid att sitta med hårinpackning innan skolan, gör såhär:

- ta balsam och fördela i de klyvna topparna
- ta ljummet vatten i händerna och "lägg" på håret
- krama ur med en handuk

vipps, fint och glansigt hår för dagen!

Sen lite kvälls/dusch tips:

- släng i hårinpackning, vira en varm handduk runt håret och sitt i 30 minuter, skölj ur!

- släng i olivolja i hela håret, vira en varm handduk runt håret och sitt i 60 minuter, skölj ur ORDENTLIGT!

- fyll upp handfatet med ljummet vatten och häll i en kaffekopp ättika, doppa i håret i handfatet och ha i håret i ca 10 minuter. Sköj sedan ur!


lent, glansigt och fint hår direkt!

Kommentarer
Postat av: josefin

Mitt hår är också vääldigt slitet..!

2010-10-26 @ 15:46:25
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0