designer

medans jag har haft mitt uppehåll har jag gjort några bloggdesigner också.

Josefine:

Första exemplet, fast den ville hon inte ha ;)


och då fick den se ut såhär istället!



josefines blogg

Sofia:



sofias blogg


Malin:

har bara gjort en header till malin då hon andvänder Devote, och jag måste göra om den då stoleken är för liten. Så länkar henne när allt är klart, och headern är på plats!




Och för er som vill beställa en design så mejlar ni bara till mig: [email protected]
allt är helt gratis, och ni behöver bara länka eran blogg och säga "hej jag vill ha en design" i mejlet. Puss!


Kommentarer
Postat av: ellie<3

Heej sandra , ja skulle jätte gärna vilja ha en ny header =D<3

2010-09-12 @ 10:48:45
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0