kind of boring, yes

Åhh, är så himla hes och jag som ska sjunga 4 solo låtar i kyrkan imorgon .. =(

Idag har jag även sett på Åff-Mff, vilket resulterade i 7000+ besökare vilket är lika med 100.000 kronor till Åff! Matchen slutade även 3-3 vilket är helt amazing eftersom Mff leder allsvenskan och Åff ligger nästan sist? Plus att Åff låg under med 0-2 och spelade upp sig till 3-2 men sen gjorde Mff mål i 88:onde minuten?! :o

Aja nog om fotboll, har nyss vart nere på dentusgrottan, puben i Grebo. Orkade dock inte, kände för att plugga NO så det är väll det jag gör just nu ..

Jag dricker även Chai Latte, som jag gör genom att göra grönt chai te, hälla i kanel och socker och sen skumma Lattemjölk och ha i, MUMS!

Tråkigt inlägg, men godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0