min vän robert orange månsson

Körde en timme på gymmet och sen hem och käka, äggröra, avokado och lingongrova, mumma! Orkade inte sätta på tv:n för idol så det missade jag idag..

Förresten, jag har super stor lust att rida. Jag vet inte var längtan har kommit ifrån, men jag tycker ju om hästar och att hålla på i stallet så fruktansvärt mycket! Maria jag kan komma hem till dig och rida, mocka & städa i stallet va? (a)

Iallafall, jag ska tillägna detta (tråkiga) inlägg till min fina vän Robbo, som tycker jag skriver förlite om honom, och det har han ju rätt i!


en ganska oseriös kille på bild.. ;)

om någon mot förmodan skulle vilja ringa denna grabb har jag numret, bara mejla! ;)



BTW VARFÖR ÄR FACEBOOK JÄTTE SEGT!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

facebook är hackat

2010-09-23 @ 23:05:33
Postat av: Arthur

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7839530.ab

2010-09-23 @ 23:25:39
URL: http://xxurrexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0