nya ansiktsprodukter!

idag ska jag gå en sväng till apoteket innan jag tränar, idag är det det här som står på shopping listan!


Rengörande scrubcreme för problem med pormaskar och oren hy.
Tryck ut en liten mängd i handflatan och massera på fuktigt ansikte. Undvik huden runt ögonen, och fokusera på de områden där pormaskar upplevs vara ett problem. Kan användas dagligen.


Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Toner är en ansiktsvatten som rengör djupt ner i porerna. Den tar bort den smuts och fett som annars ger upphov till pormaskar. Huden blir märkbart renare och fräschare


En löddrande rengöringskräm för oren hy, som kan användas både för daglig rengöring, men också som en veckomask.
Tryck ut en liten mängd i handflatan och tvätta sedan ansiktet. Undvik den känsliga huden runt ögonen. För veckomask, stryk på ett tunt lager på väl rengjord hy. Låt sitta kvar i ca fem minuter. En kylande känsla kan uppstå.


En oljefri fuktkräm vid oren hy. Återfuktar huden utan att göra den fet



hoppas dem här produkterna funkar bra på min hud, dem kostar mellan 50-70 kr styck. Jag lovar att komma med en utvärdering efter ca 1 månad.

Kommentarer
Postat av: Liinnssann

Jag har haft dom mer än en månad, fungerar jätte bra :D!

2010-09-24 @ 06:21:51
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0