3 things

3 saker du aldrig hört om mig:

♦ När jag är hemma själv kan jag känna mig jätte nöjd med mig själv, men såfort jag är med andra så slutar jag vara nöjd!

♦ När jag var liten ljög jag om allting, men jag var ganska övertygande också. En gång lyckades jag nästan få en tant att tro att jag hade en blå katt.

♦ Jag pratar för mig själv och leker hela tiden, typ när jag sminkar mig på morgonen och står framför spegeln låtsas jag typ alltid ha någon slags show och jag pratar alltid engelska.



både nytt & gammalt. Vill ni veta fler sånna här dark secrets?

Kommentarer
Postat av: malin persson

ja! haha

2011-03-02 @ 19:32:32
URL: http://malinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0