min nyårs helg

Hola!

Som vanligt blir jag lite seg på att blogga ibland, men kände att jag hade en anledning nu, hihi.

Fredag: Den spenderades i Ringstorp hos Ulrika med ett gäng på 10 pers, vi åt rostbiff (från deras EGNA kossor) och en supergod potatisgratäng. Sen fick vi även chokladtårta som låg på orgasmnivå, jag fick den största biten men orkade bara halva, haha! På natten när vi skulle gå till bussen fick vi pulsa i 40 cm snö i 3 km och jag hade nylonstrumpbyxor. Men vi var glada när vi var framme. Jag hade iallafall en kick-as kväll där jag lärde känna 3 superfina tjejer, Frida, Ulrika och Hanna ♥ Lyckat nyår med andra ord!

Lördag: Vi åt pommes och beasås och chips hela dagen typ, vi kollade på film och sov.

Söndag: Var i Norrköping med hela Henriks familj och var på Visualiterings Centret, otroligt coolt & kul. Ni som inte vet vad det är, KOLLA UPP! Har nyss kollat på fångarna på fortet med bloggarna och henrik och jag åker hem till mig om en timme.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0