Dag 1 presentera mig själv!

Jag heter som alla vet Sandra Sandberg och är femton år. Jag bor utanför Linköping i en by(?) som kallas Grebo. Jag går sista året på högstadiet i Åtvidaberg och planerar att plugga vidare i Linköping.

Jag har en super fin pojke sen 14 månader tillbaka som jag gillar att umgås med. Övriga intressen är mode, redigering, webbdesign, musik och självfallet politik. Jag håller på endel inom politik, jag åker iväg på kurser och liknande, men annars gillar jag att vara i vår fina SSU lokal i Linköping och diskutera politik i allmänhet.

Jag ogillar ärtsoppa och Sverigedemokrater.

I skolan gillar jag lunchrast, för jag älskar mat och är alltid hungrig. Annars är kemi favoritämnet av de teoretiska ämnena. Annars idrott och musik.

Förut höll jag på och tränade gymnastik många gånger i veckan och tävlade mot hela Sverige, med en bästa placering som 4a. Slutade dock iår pga tidsbrist, nu pressar jag istället på gymmet och går på danspass.

Världens bästa grej är: knäck


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas vi syns på någon annan ssu-kurs någon gång :)

2010-12-07 @ 18:14:53
URL: http://cemeterygate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0