Dag 2 Min första kärlek

hm, det här är en svår fråga för det är svårt att definera kärlek. Men för 2 år sen trodde jag att jag var kär på rikitigt, vet inte riktigt om det stämmde. Men jag gillade denna grabb jäävligt mycket!


min knäppa vän robert !


Men om jag ser efter hur det känns nu så tror jag min första riktiga kärlek endå är min nuvarande pojkvän Henrik. Jag träffade honom förra sommaren på en språkresa i England, och det klickade dirkekt. Vi gjorde inget annat än att smsa och kolla på varandra under dom 3 veckorna, men väl hemma i Sverige började vi prata mer och mer och vipps så var vi tillsammans. Trodde verkligen inte att det skulle bli såhär mellan han och mig, vi har vart tillsammans i 14 månader och jag älskar dig henrik så otroligt mycket!



Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

skulle du kunna göra en design till mej som ser ut ungifär så :

http://josefiinesjoberg.blogg.se/

tror de e du som har gjort den :D

2010-12-08 @ 14:55:38
URL: http://jbender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0