Dag 3 Mina föräldrar

Hm, mina föräldar är rätt underbara faktiskt. Min mamma heter Marie och jobbar som väktare, och min pappa heter Mats (men alla säger Lillis) och jobbar som ngn chef för något på NAF. Vi är en rätt vanlig familj, jag blir ofta arg på dem men jag uppskattar dem och älskar dem jätte mycket egentligen. Någon som inte känner igen det?

Jag tycker om att resa med mina föräldrar, men även att prata om saker som politik, skolan och så. Vi passar rätt bra ihop. Min pappa älskar hårdrock och att laga mat, gärna med mycket stark chili eller sambal i. Min mamma gillar öl och schlager, dock är hennes favorit artist Magnus Uggla.

När mina föräldrar går ut är det jag som är klädcoch, sminkös och frisör åt mamma och åt pappa är jag hårplattare.

Min mamma spelar fotboll i damlaget i åtvid, det är rätt grymt. Annars tränar hon med mig på gymmet ett par gånger i veckan. Pappa pressar på gymmet och jag kommer aldrig kunna slå honom i armbrytning. Man kan säga att mina föräldrar är lite träningsnarkomaner, hihi. Båda älskar fotboll & pappa hejar på ett dåligt lag, Man Utd.

Vi har bott i samma hus i grebo i 13 år, från början var det en enplansvilla men pappa har byggt på en övervåning med bastu, toa, allrum och varsitt sovrumm till mig & min syster sophie. Sen att hela huset är omgjort är ju en annan femma. Vi gillar att göra om hos oss, mamma har bra smak och pappa är bra på att utföra saker.

Innan grebo bodde vi i en lägenhet i Johannelund, dock kommer inte jag ihåg någonting men iallafall liksom.

Mina föräldrar är bäst & jag älskar er! ♥




hade ingen bra bild på den här datorn, men mina föräldrar är iallafall längst bort till höger :)

Kommentarer
Postat av: marie sandberg

Tack för dom fina orden, nästan allt stämmer. Tänkte på det med ölen :))

2010-12-09 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0