vän

okej, vi har alla konstaterat att jag suger på att blogga, och en ung dam lägger alltid märke till det!


vän.

Frågan är hur jag lärde känna dig, kompleserat javisst. Bussen till Berlin, vi tog kort i någon automat och gav till Stig och han bjöd oss på glass sen. Det kanske var så, jag vet inte riktigt.

Du är iallafall en ny vän, min nyaste vän. Fast det lät väldigt fel, men du är en vän. En väldigt bra vän, någon man bara blir glad av att se. Sen att man inte vill stå brevid dig för att man känner sig så ful då, det är en annan sak.

Det är fint att ha en vän som du. För du är bara en vän, och du är så enkel, och så bra. Jag behöver aldig må dåligt över dig, jag behöver aldrig förvänta mig saker, eller bli besviken på dig. För du är min vän, min underbara och jävligt fina vän, som jag tycker om väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: mathildablomberg

sandra!!! fan vad fint ♥

glad att jag lärt känna dig, du anar inte (:

2010-12-20 @ 22:36:30
URL: http://mathildablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0