jävla blogg.se

Jag tror jag försökte blogga tio gånger igår, det vägrade fungera.. Jag förstår verkligen inte vad som är problemet, blogg.se har börjat strula ovanligt mycket den senaste tiden, håller ni inte med?


så kom det iallfall upp HELA tiden igår, vad är det?


Idag ska jag, Sara, Maria och Lollo gå och käka efter skolan, sen ska vi till kulturhuset och lyssna på en man som var med om förintelsen och som satt i ett koncentrations läger men överlevde. Han är en av tio i hela världen som var med om det och förtfarande orkar åka runt och berätta om det. Det kommer verkligen bli super intressant! 

Men nästa bloggning blir antagligen efter 21.00, läs i arkivet sålänge ;)


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

sv; jag firar inte riktigt den dagen, kärlek kan man ge varje dag! :)

2010-02-10 @ 14:44:56
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0