just nu!

God morgon..!

Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att Ingrids dator slutatde fungera. Men nu är den igång igen, tur va? Igår var vi iallfall och åkte snowboard, det var jätte mysigt. Dock var det väldigt synd att Miranda knappt kunde åka, hon hade jätte ont i fötterna, och ingrid hade ont i knäet. Men annars gick det kanon!

Hemma sedan på kvällen myste vi framför tv:n med cola, fanta lemon och påskägg. Och så kollade vi på film också, en prinsessas dagbok 2. Dock hade jag sett den typ 20 ggr innan, men den är ju såå bra :)

såhär snygga är vi just nu..!


idag blir det badhuset ett tag, sen ska vi sola solarium och hyra film. Så ikväll blir det mys framför tv:n igen! Ha de gott! :)

Kommentarer
Postat av: Helene

oooh, gud vad mysigt det låter! :D

nja, jag ska bara plugga, skit tråkigt liksom.. :(

2010-02-24 @ 12:28:07
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Marie Sandberg

Ni verkar ha det så hímla mysigt, kram mamma

2010-02-25 @ 11:44:31
Postat av: Helene

aw, men tack så mkt duuu! :D

din är jätte bra tycker jag :D

2010-02-25 @ 17:36:15
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0