only one ginger kid

hello babes!

nu sitter jag bara och strötar runt på datorn, har inte vettigare för mig just nu. Ska snart dra iväg på utvecklingssamtal med mamma och pappa. Usch, vet inte vad det är men jag tkr bara inte om det. Btw, jag tänkte sluta skriva om skolan i bloggen, för hur intressant är det liksom?

Kanske skriva någon gång om det är något speciellt, men inte annars. Men bara för att det är sista inlägget om skola nu då, så imorgon har vi typ bara film hela dagen. Skapligt skönt, senare idag kan jag berätta vad jag ska göra imogon eftermiddag. (vilket kommer bli anledningen till att jag inte kmr blogga.)


ungefär såhär är min lärare när jag är i klassrummet. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0