äntligen tillbaka i sängen.

fyyjj,

jag somnade någon gång mella halv 4 och 4. Inte jätte lyckat med tanke på dagen idag, pappa väckte mig halv åtta. Jag hade inte hunnit komme in i någon djup sömn än så jätte farligt var det inte. Jag åt dock inte frukost, men klädde på mig lite causal: linne, strumpbyxor, rosa hoodie. Körde min "3 minuters" sminkning och flätade håret.

I bilen påväg in till stan kan jag lova att jag sov, samma sak på ikea. Men städningen en gick kanon, och vi var snabbt klara. Jag var sjukt hungrig (!?) sen efter ikea, så pizzaslice och colaför 10 kr var nte helt fel. Sen handlade vi mat och åkte hem. (jag köpte mitt superduper älsklings hårspray!!!!)

sen ska jag ha en grymt skön kväll, med ansiktsmask, peela hela kroppen, har fått en über söt rosa socker peeling av maria raka mig, busa mig, fixa naglarna ovs. blir skönt, hörs senare! love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0