dagen i stora drag

skolan idag var typ vanlig, tråkig och liksom ingenting. Imorgon är det elevråds styrelse möte kl ett, vilket betyder att jag slipper någon lektion. Härligt..!

Jag åkte buss med Emma in till stan, där mötte henke mig och följde mig till träningen. Träningen i sig gick sådär.. men helt OK för att vara en av de första. Sen kom henke till hallen och gick ner med mig till bussen. Visst har jag en otroligt gullig pojkvän?

Nu har jag nyss duschat, och jag har andvänt shampoo, balsam och hårinpackning från tresemeé elr vad det heter. Och det är faktiskt grymt bra. Håret är alldeles lent, men endå massor volym. Sen rakade jag benen ovs. och smorde in mig med BUS. Blir fint till imorgon. Imorgon ska jag även gå på stan med Sara och Maria och handla lite saker. Mysigt!

Nu ska jag bädda ner mig med lite kallt vatten. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0