do YOU know?

igår åkte jag hem från min pojkvän, och då glömde jag gå av eftersom jag somnade. Så gick typ av 1 km bort, och fick ringa pappa så han kom och hämtade mig. Kom hem frammåt halv elva, kröp ner i sängen och pratade i telefonen med pojkvännen.

Idag så hade jag en rätt stressig morgon, eftersom jag inte visste vad jag ska ha på mig. ovs. Därför hann jag inte blogga.. Hade enormt mycket lektioner idag, gud så trist. Men ni märker ju, jag överlevde.

Fick även veta att jag har prov imorgon och musik inlämning nästa vecka, och även engelska redovisning. Men nu blirdet plugga om amrikanska revulitionen. Update you later med lite new information ;)


Kommentarer
Postat av: maja

jätte fin blogg! :D



frågestund på min blogg, kolla gärna in och ställ en fråga :)

http://majarindefjall.blogg.se/2010/january/bloggen-ar-trakig-fraga-pa-nu-d.html#comment

2010-01-26 @ 19:17:36
URL: http://majarindefjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0