hos min älskling!

hej!

nu har jag vart på konfirmation i 6 timmar. Gick endå relativt fort, vilket jag är glad över. Kom hem till henke runt 20 över 7, jag var faktiskt nervös och hjärtat slog dubbla slag. Men jag överlevde, och nu kan vi inte sluta hålla om varandra, cute huh? ^

Men nu äter han, och jag sitter här och lyssnar på musik och smsar såklart. Mitt mymmonster kommer snart tillbaka, vilket jag är glad över. Eftersom jag redan saknar han!! har vart borta från han i 6 minuter.

pusspuss jag pussar iallafall på henke




bli inte sur, älskling tar fjortisbilder :D

Kommentarer
Postat av: Häänkie <3<3

bilden asså x)

Jag älskar dig, (L)

2010-01-17 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0