nu börjar vi!

Nu är den här bloggen igång, känns riktigt skönt!
Jag kommer uppdatera ca 3 gånger om dagen så ni får mycket läsning. Jag ska även bli bättre på att ha med mig min kamera så ni får massor med smaskiga bilder varje dag. Jag tänkte att ni kan ju maila eller kommentera vad ni vill läsa om i bloggen. Tex, dagens outfit/facelook, tips och tävlingar, hiss/diss, videobloggar. ovs.

Jag skriver ut min blogg mejl sen, så har ni chansen att nå mig där. Jag hade inte så mycket mer att säga om bloggens start. Jag hoppas ni mina gammla läsare fastnar för den här bloggen på samma sätt som den förra. Och jag hoppas även på massor nya besökare. Vi får väll se. Nu får ni ha en underbar nyårsdag, bakfulla och allt. Så hörs vi senare idag, för nu är det dags för frukost. Men först kör jag en dagens fråga!


Kommentarer
Postat av: ellie<3

Heelluu=)<3

2010-01-01 @ 20:51:30
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0