och den flammande bägaren :)

nu är hela mitt rum städat och mysigt, jag har fixat lite och städat massor!
Jag har kastat 4 st påsar med skräp och smink, men nu är det sjukt fint och mysigt här inne.

Nu sitter jag nedbäddad i sängen och ser på harry potter, riktigt bra film.
Jag såg en grymt bra film idag runt kl 1, kommer dock inte ihåg vad den hette men det var seriöst sjukt bra, eller den kan ha heter The triumpf eller sågot liknande.

Har pratat lite med min pingla och hon kommer nog hit imorgon för julklapps byte, hihi mys.
Men nu ska jag kolla vidare, här får ni någon gullig bild, eller ngt ;)



Kommentarer
Postat av: sara

jag såg också den filmen! :D

skiiiiiitbra juu :L



jag vill träffa dig snart <3

2010-01-02 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0