sorry? (a)

oj, dagen har spenderats tillsammans med emelie, vi bytte julklappar och mysade. Sen började vår "fotodag" först inne i mitt rum framför den svarta väggen. Sen gick vi ut, och tog massvis fina bilder. Gick dock in bara någon halvtimme senare för det var fruktansvärt kallt. Fotoade lite mer här hemma igen med. Dock var jag nästan bara bakom kameran och Emelie mest framför. Lägger upp lite kort när emelie skickat dem.

När emelie åkt började jag på min hottie-vägg, som är HELT klar nu. Och jag är grymt nöjd. NI kommer självklart få se bild på den senare idag eller imorgon. Men den innehåller alla möjliga snyggingar som: darin, adam brody, orlando bloom, danny, snygg-erik och massor fler :d

en annan anledning till att jag inte bloggat idag är pga att min dator har fått cp ryck och stänger av sig HELA tiden. Sjukt störande, men jag tror det är för att batteriet börjar bli gammalt, eller ngt ^

nu ska jag sitta lite här framför datorn tills den antagligen stänger av sig igen, vi får helt enkelt se om vi hörs ikväll. är för lat för att logga in på den stationära.



just det, imorgon blir det inte mycket bloggning heller. Men kanske, åker in till stan med mamma hela förmiddagen och sen runt 3 kommer JOSSANÄLSKLING och då blir det mys. Och jag ska ringa henke imorgon också, mycket som ska göras. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0