tillbaka, OCH frisk!



jadu, det är svårt att svara på, men mellan 20 och 40 personer om dagen. Dock skriver jag ju inte min blogg för att så många som möjligt ska läsa den. Utan jag skriver den för jag tycker om att skriva av mig, och eftersom jag aldrig håller koll på dagböcker tycker jag det här var ett bra alternativ. Samt kanske endel av mina vänner är intresserade av vad jag gör om dagarna.

Nu har vi rätt ut det, HEJ!
förlåt att jag inte bloggade igår, men jag blev sjuk av någon märklig anledning. Jag åt mat och blev helt plötsligt illamående och började spy. Mer information vill ni väll inte ha?
 

Nu har jag fixat mig lite gran, (dvs. klätt på mig & satt på mascara.) och nu är Sara påväg hit. Länge sen jag träffa henne, första gången 2010 nu. Vi får se vad vi hittar på, antagligen kommer vi bara snacka och mysa. Men ni får ha det bra, även ni som är i skolan, japp syftade på jonte. Men vi hörs senare hörni. Puss



SAKNAR ER TJEJER!!!!!!!!!!!!!!

- melodifestivalen 2009 (L)


Kommentarer
Postat av: felice

Saknar dig!

2010-01-08 @ 23:27:52
Postat av: malin :)

min snea tumme!! :p<333

2010-01-09 @ 11:25:06
Postat av: sofia

ååh! det var riktigt roligt :) saknar dig <3

2010-01-13 @ 20:37:26
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0