riktigt mysig dag!

hellu...!

Just nu är jag som ett litet lik som sitter i henkes kök och myser. Jag har inte hunnit blogga för jag har: Vart hos Jocke Falk fotograf och pratat om min prao jag ska göra där vecka 16. Kommer bli otroligt roligt! Sen ringde jag min gammla lågstadielärare och pratade med henne. Så vecka 15 kommer jag praoa där hos en 3:a, super mysigt!

Sen har jag pratat med Emelie ang dopet, hon ska sjunga 2 låtar och jag har äntligen bestämt mig för vilka. Sen prata vi om lite ang en kamera. Sen hoppade älsklingen och jag i badet och badade. Tända vanilj dofljus och sånt, super mysigt.. Men nu är jag dödstrött!

Nu lagar henke mat, det blir couscous, grillad kyckling och sallad. Mums! Nu kom han med ett glas juice till mig, oh han är för söt. Men I bloggyah later. puss



måste bara lägga in den här bilden från england, haha vilken sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0