tråkigt långt babbligt inlägg

HEJ!

Nu är jag hemma från romme-resan, och gud vad kul jag har haft det! Dock skadade sig både rasmus & mattias, men annars funkade det kanon bra. Jobbiga bussresor på ca 4 timmar/st men vi överlevde. Jag vet att det här blir ett otroligt tråkigt inlägg, men tyvärr orkar jag inte anstränga mig.

Imorgon har jag skola till 13.30 sen åker jag in till stan, och pappa skjutsar oss till TOKIO HOTEL KONSERTEN! Är så himmla glad, eftersom jag längtat efter detta sen deras förra konsert skulle hållas. Så updateringen imrg blir som idag, men ni överlever till fredag va? :)

glöm inte anmäla er till veckans blogg tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Eviz

Tack!

Gillar att du kommenterar!

Glöm inte följa min blogg heller,

ha det bra kramen!

2010-03-04 @ 00:05:42
URL: http://poemsfromaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0