veckans blogg - finalister

Jag bestämmde mig direkt för att inte publicera de som anmält sig till veckans blogg, & jag kommer heller inte publicera rösterna. Detta är mitt beslut eftersom jag känner att jag inte vill ha "hat-kommentarer" för att jag inte tog med en viss blogg, eller för att inte ngn ska bli ledsen pga av att ngn av dessa inte får några/så många röster. Okej ? Hoppas ni har översikt med det.. Åter till inlägget!



1. Malin

Malins blogg handlar om foto & mode, och även om hennes vardag.


2. Ana

Anas blogg handlar om smink och sminktips, och även lite mode & tävlingar.


3. Sofia

Sofias blogg handlar om musik, mode och foto, och även lite vardag.


4. Evelyn

Evelyns blogg handlar om starka åsikter och mode, mycket dagens outfit.




Jag valde dessa bloggar för jag tycker dem ger något mer än bara "vanligt" vardags prat. De har mycket bilder och annat skoj. Så rösa förfullt nu :)


edit: har läst på mycket bloggar om att 1 gång från ett ip nummer ovs. Och folk har blivit sura för att man kanske är syskon och inte har en egen dator. Så vi kör max 3 gånger på ip nummer. OCH SJÄLVKLART FÅR NI RÖSA PÅ ER SJÄLVA!

Kommentarer
Postat av: sofia

wihuu va kul att du valt mig :D komigen rösta nu ;)

haha kommer säkert gå "jättebra" för mig <3

2010-03-06 @ 01:05:07
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0