frukost, mellanmål, lätt kvällsmål



krämig och nyttig äggröra med twist!

du behöver:

2 ägg
2 msk matlagningsgrädde
1 tsk paprikapulvet
2 krm salt
2 krm vitpeppa
3 msk olivolja

Börja med att skippa smöret och kör istället med olivolja i kastrullen. Sätt på hösta grad och låt det bli riktigt varmt.

Blanda sedan ägg och matlagningsgrädde i en skål. Använd hellre matlagningsgrädde då det är mycket mycket nyttigare än vispgrädde.

Häll sedan i kastrullen och rör ihop snabbt, det blir klart på ca 20-30 sekunder.

Lägg upp på tallrik häll på salt, peppar och paprikapulver, blanda till och klart att äta!

Kommentarer
Postat av: Sabina Nilsson

sv: okej.



Jaha, tack! Men nu är det så att det går ej o logga in på msn eller skicka mejl eftersom det nt går att logga in. Så jag gör ett inlägg i min blogg om hhur jag vill ha designen. Jag lägger ut bilder på ett ungefär :) så kika in ikväll :D

2010-11-18 @ 07:46:06
URL: http://sabinasface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0