i know we said things

min super fina vän mathilda tyckte det var lite tomt på bloggen, så jag tänkte fixa det. Vi börjar med en FEEEEET LÄNK TILL HENNE!

Sen kan jag berätta att jag sitter här hemma helt själv och dricker kanelkaffe och har tända ljus.


och sen ska jag, sara, maria, emma, frida, lollo och emelie till maria och kolla på alla 6 harry potter filmerna, vi kommer börja vid halv 8 och har sett klart runt halv 11 imorgon bitti.



sen på torsdag ska alla vi + evelina, elin och matts se nya harry potter på bio!

Ikväll ska vi iallafall äta och dricka det här:










såklart har vi 7 flaskor läsk, en var. Näääh, vi delar faktiskt för vi har köpt massor olika sorter.

By the way så tänkte jag gå upp 10 kg idag, är det okej eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0